pondělí 30. listopadu 2015

Měsíční sumář #1

Protože v listopadu už nic nestihnu odběhnout, rozhodl jsem se udělat malé ohlédnutí za prvním (skutečným) tréninkovým měsícem. Nápomocen mi budiž můj věrný pomocník Runtastic (fakt nechápu jak může někdo bez aplikací tohoto typu vůbec běhat s nějakými ambicemi :-P).


Takže 125 km čistého běhu (bez chůze a nepochopitelně započítaného crossfitu), 14 a půl hodiny čistého času aktivit, což jsou nějaká 2 % celkového času. 2452 výškových metrů rozhodně není něco s čím bych byl maximálně spokojen, ale musím si to omluvit tím, že běhám v Brně, kde se nedá běžet ve větší nadmořské výšce než nějakých 500 m. n. m. Takže je trochu škoda, že jsem nevystoupal ani na Gerlach, ale co se dá v nížině taky dělat. A protože se mi přirovnání s velehorami líbí, tak příští měsíc bude za cíl pokořit Grossglockner (3798 m. n. m). Z tohoto důvodu možná také plánuji nějakou cestu za během, ale ještě nevím kam, protože se mi v dojezdové vzdálenosti nepodařilo najít kopec vyšší než 600 m. n. m., přinejhorším budu vybíhat několikrát na jeden a ten samý kopec :-)

Co je ale velmi potěšující fakt je to, že co se týče kilometrů, jedná se o nejplodnější měsíc za celou mou bídnou sportovní kariéru. Takže snad jsem na dobré cestě :-P.

PS. Rozpadly se mi mé věrné boty, které stály pětikilo a vydržely taky pětikilo :-), takže bude následovat obrovská anabáze, jaké si koupit pod stromeček :-P (fakt nevím jestli se těžké trailovky v Brně vyplatí :-D)

Příště se těšte na popis specifického silového běhu.


Žádné komentáře:

Okomentovat