čtvrtek 10. prosince 2015

Tréninkový log #1 - kruháč

Dneškem začíná seriál krátkých tréninkových záznamů, chcete-li být trendy, cool a fancy, tak logů. Ty budou spočívat v tom, že si budu zaznamenávat tréninkové progresy, pocity a samozřejmě to, jak tréninky probíhají. Můžete si myslet, že tyto logy budou hlavně pro mě, ale samozřejmě doufám, že načerpáte inspiraci do svých tréninků i vy.


Ne, nešel jsem do lesa recyklovat, nýbrž jsem si dal můj (ne)oblíbený kruháč (což je z obrázku zcela jasné). Dnešek jsem naplánoval nikoliv se třemi, ale čtyřmi stanovišti (takže obrázek je vlastně matoucí).


Toť plán. Vidíte, že ze 3/4 je totožný. Začal jsem na prolézačce shyby, ale trochu jinak. Místo pevné trubky jsem využil vratké lano, krásně řezající do rukou. Dal jsem si 7x7 a poklusem v klus na kopeček sprintovat.

Protože jsem se dneska cítil při síle, rozhodl jsem se dát si 6 sprintů s minimální pauzou, tedy jenom rychle nahoru, rychlou chůzí dolů a zase nahoru. Žádná pauza, žádné vytřepávání noh ani nic podobného. Rychlost provádění šla poznat, poslední sprint byl spíše klus.

Kopec 


A chůzí, pak během, na kliky. 4x15 ve znatelně rychlejším tempu než minule. Ani ne minutová pauza a při poslední sérii už začaly tuhnout ruce.

Ale pak jsem dostal nápad, jak se instantně poblít (což se chválabohu nestalo). O těchto dvou betonových fešácích už vím nějaký ten rok, ale výjimečně jsem nebyl osvícen  a vůbec mě nenapadlo, jak by se jich dalo využít.

Beton vpravo je ve velikosti do půli stehen, beton vlevo je nad pindíka

 Až do dneška. No jasně, box jumps neboli pěkně postaru výskoky na bednu. Pokud už máte dlouho po tělocviku, tak se jedná o toto:



Jsem asi masochista. I když mi bylo blbě, tak jsem se rozhodl, že si dám tabatu na menší beton. Věřím, že většina ví, co tabata je, ale jenom pro jistotu - jedná se druh cvičení, kdy provádíte jeden cvik (ve skutečnosti to nemusí být jenom jeden cvik) v maximálním úsilí po dobu osmi kol. Každé kolo se skládá z 20 sekund zátěže (maximální) a 10 sekund odpočinku. Taková pohoda. Tak jsem si to dal. Nohy se trošku třepaly, ale zvládl jsem to a pro příště mě napadla pořádná prasárna - na fotce vidíte, že k betonům vede kopec, takže sprinty a pak výskoky, no už se těším.

Na závěr zbývá už jen celkové hodnocení - 7/10 - a shrnutí:



Tak si dejte taky nějaký pěkný kruháč :)

Žádné komentáře:

Okomentovat